Bilderberg Symposium

Bilderberg symposium

Dit is een jaarlijks terugkerend evenement voor alle vrijetijdsfotografen binnen onze afdeling Gelderland-Zuid, (meestal) in de maand november.
Er wordt altijd een bekende spreker uitgenodigd, die het ingezonden werk van commentaar voorziet.
Per fotoclub mogen maximaal 10 en minimaal 5 foto’s ingeleverd worden. Elke foto dient van een andere maker te zijn, dit omdat het hier gaat om een club presentatie.
Wilt U hieraan meedoen, lever dan uw foto’s (minimaal 20×30 cm in dik passe-partout minimaal formaat 40×50 cm) in.

Ga in ieder geval eens een keer naar dit symposium toe. U ziet andermans werk, U leert er veel, de onderlinge contacten met andere fotografen worden beter, bovendien vaart uw eigen creatieve hobby er wel bij.
Het symposium heeft de naam Bilderberg gekregen omdat het de eerste keer in een Bilderberg hotel is gehouden.